اطلاعيه ها

    بيانيه راهبرد مشاركت هاي عمومي
    1397/12/19

    بيانيه راهبرد مشاركت هاي عمومي
    راهبرد مشاركت هاي عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان

     

     

     


    سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي كند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان كارشناسي خدمات باكيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است كه  همواره بعنوان يكي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، كارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

    هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي‌باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممكن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امكان‌پذير است كه مخاطب، ميزان رضايت‌مندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشاركت خود را كامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است كه بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

    در اين راستا و به منظور جلب مشاركت هاي مردمي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و كارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش كيفيت خدمات را تدوين نمايد. سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه كار خود قرار داده است.


     مي توانيد از طريق منوي تماس با ما صفحه  ارتباط با سازمان مديريت و برنامه ريزي  و صفحه پيشنهادات و انتقادات  ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.

     

    Powered by Tetis PORTAL