J
I
K
A
B
شنبه 21 تير 1399
10 ارديبهشت 1398 14:9:36
ميز خدمت الكترونيكي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان    

 

  • 10031102000   تامين آمار و اطلاعات توليدي ( سرشماري ، آمارگيري هاي نمونه اي)  
  •    نوع خدمت
    • خدمت به شهروندان (G2C)
    • خدمت به كسب و كار(G2B)
    • خدمت به ديگر دستگاه هاي دولت(G2G)
       شرح خدمت
    - آمار گيري از نيروي كار(چهار فصل)-آمارگيري از كار گاه هاي صنعتي 10 نفر كاركن و بيشتر –آمار گيري از معادن در حال بهره برداري و كار گاه هاي داراي فعاليت پشتيبان معادن- آمارگيري از هزينه در آمد خانوار شهري و روستايي –آمار گيري از قيمت كالا ها و خدمات مصرفي خانوار هاي شهري-آمارگيري از قيمت و اجاره مسكن خانوار هاي اجاره نشين-آمار گيري از قيمت كالا ها و خدمات مصرفي خانوار هاي روستايي – آمار گيري از قيمت فروش محصولات و هزينه هاي خدمات كشاورزي در مناطق روستايي – آمار گيري از قيمت و تعداد صنعت ، معدن ، قيمت مرغداري ،گاوداري و خدمات-جمع آوري آمار كشتار دام و پروانه ساختماني صادره شده توسط شهرداري- آمارگيري از گردشگران ملي در مناطق شهري و روستايي در فصل تابستان- اجراي سرشماري از مرغداري هاي پرورش مرغ گوشتي و تخمگذار-آمارگيري جامع بارزگاني و خدمات - آمارگيري از بنگاه هاي معاملات ملكي-آمارگيري از فعاليت هاي تحقيق و توسعه – آمارگيري از زراعت استاني نمونه مستقيم – فهرست برداري نمونه پايه آمارگيري هاي خانواري در مناطق شهري و روستايي – آمار گيري از كارگاه هاي خدمات پشتيباني حمل و نقل ويژه حساب هاي ملي – داده آمايي طرح سنجش ميزان رضايت مندي مردم از عملكرد دستگا هاي اجرايي – آمار گيري از كار گاه هاي ارائه دهنده خدمات مرتبط با محيط زيست –آمار گيري از گاوداري هاي صنعتي – آمار گيري اندازه گيري تغييرات ماهانه تعداد دام سبك و ...
       مدارك مورد نياز
    • نياز به مدارك خاصي ندارد
       متوسط مدت زمان ارائه خدمت
    • ساليانه
       ساعت ارائه خدمت
    • 24 ساعت شبانه روز به صورت برخط
       تعداد بار مراجعه حضوري
    • نياز به مراجعه حضوري ندارد
       هزينه ارائه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان
    • رايگان
       قوانين و مقررات خدمت
    • دستور العمل –پرسشنامه –نرم افزار- قوانين و اسناد بالادستي
       استعلام (فرآيند مشترك بين دستگاهي)
    • نياز به استعلام خاصي ندارد
       نحوه دسترسي به خدمت
       مسئول ارائه خدمت
    •  
       پاسخ به سؤالات متداول
    • 1- چگونه مي توان در اجراي طرحهاي آماري با معاونت آمار و اطلاعات سازمان همكاري كرد؟ مراجعه به گروه اجراي طرحهاي آماري و سرشماري ، انجام مصاحبه و ثبت نام . در صورت نياز با داوطلب تماس گرفته خواهد شد.
    • 2- چرا در اجراي طرحهاي آماري به خانوار يا كارگاه ما مراجعه مي شود؟ خانوارهاي نمونه بر اساس روش هاي مختلف نمونه گيري از طرف مركز آمار ايران انتخاب مي شوند و تصادفا برخي از خانوارها و كارگاه ها جزو نمونه هاي آماري قرارمي گيرند و مامور آمارگير جهت تكميل پرسشنامه به خانوار نمونه مراجعه مي نمايند.
    • 3- چگونه مي توان مامور آمار گير را شناسايي نمود ؟ هر مامور آمار گير داراي كارت معتبر آمارگيري در زمان اجراي طرح مي باشد در هنگام آمارگيري موظف به ارائه آن به پاسخگو مي باشد.
    •  

       مراحل گردش كار
       نمودار مراحل دريافت خدمت(از ديد متقاضي خدمت)

     

               


    Powered by Tetis PORTAL