J
I
K
A
B
شنبه 21 تير 1399
11 ارديبهشت 1398 13:33:34
ميز خدمت الكترونيكي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان    

 

  • در حال اخذ كد    تهيه برنامه ها و اسناد توسعه استان    
  •    نوع خدمت
    • خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي(G2G)
       شرح خدمت
    برنامه ها و اسناد توسعه استان شامل تمامي برنامه هاي ميان مدت و بلند مدت توسعه استان مي‌باشد كه بهعنوان بالاترين سند بالادستي دستورالعمل توسعه استان براي كليه دستگاھ‌ھاي اجرايي مي‌باشد. اين برنامه‌ها شامل برنامه‌هاي پنج ساله توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به عنوان برنامه‌هاي ميان مدت و برنامه آمايش استان به عنوان برنامه بلند‌مدت مي‌باشد.
       مدارك مورد نياز
    • چشم انداز 20 ساله، سياست هاي ابلاغي، سالنامه‌هاي آماري، گزارشات ماهانه و ساليانه دستگاه هاي اجرايي، برنامه هاي بالا دستي توسعه (برنامه هاي پنج ساله)، برنامه هاي ميان مدت و بلند مدت توسعه منطقه اي و كشوري، دستورالعمل هاي ابلاغي از سازمان برامه و بودجه كشور
       متوسط مدت زمان ارائه خدمت
    • يك سال
       ساعت ارائه خدمت
    • ساعات اداري(اسناد توسعه استان از طريق تارنماي توسعه و برنامه ريزي به آدرس به صورت 24 ساعته قابل بهره‌برداري است.)
       تعداد بار مراجعه حضوري
    • نياز به مراجعه حضوري ندارد
       هزينه ارائه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان
    • رايگان
       قوانين و مقررات خدمت
    • ابلاغيه سياست هاي كلي برنامه هاي پنج ساله توسعه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي، دستورالعمل هاي ابلاغي سازمان برنامه و بودجه كشور، ضوابط ملي آمايش و سرزمين و ...
       استعلام (فرآيند مشترك بين دستگاهي)
    • نياز به استعلام خاصي ندارد
       نحوه دسترسي به خدمت    
       مسئول ارائه خدمت
    •  
       پاسخ به سؤالات متداول
    • اسناد توسعه استان شامل چه اسنادي است؟ 1- نظريه پايه توسعه استان 2- سند آمايش سرزمين استان 3- برنامه‌هاي پنج‌ساله توسعه استان 5- سند توسعه شهرستان‌هاي استان 6- اسناد توسعه اقتصادي و اشتغال‌زايي روستاهاي استان (موضوع جز يك بند الف ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه)
       مراحل گردش كار
    • ۱- دريافت دستورالعمل تهيه برنامه ۲- تنظيم فصول بخشهاي مرتبط با دستگاه اجرايي ۳- ارسال فصول به دستگاههاي اجرايي ۴- بررسي اطلاعات دريافتي ۵- تدوين سند برنامه ۶- ارسال نامه به دستگاههاي اجرايي استان جهت دريافت عملكرد برنامه ۷- دريافت عملكرد برنامه ششم توسعه در سه بخش شاخص اهداف، منابع مالي موردنياز و شيوه تامين منابع مالي ۸- بررسي اطلاعات ۹- جمعبندي اطلاعات ۱۰- تهيه گزارش مربوطه
       نمودار مراحل دريافت خدمت(از ديد متقاضي خدمت)

     

                

     


    Powered by Tetis PORTAL