J
I
K
A
B
شنبه 21 تير 1399
14 ارديبهشت 1398 12:33:45
ميز خدمت الكترونيكي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان    

 

  • در حال اخذ كد    توزيع اعتبار، مبادله موافقتنامه و تخصيص اعتبارات هزينه اي    
  •    نوع خدمت
    • خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي(G2G)
       شرح خدمت
    توزيع اعتبار، مبادله موافقتنامه و تخصيص اعتبارات هزينه اي بين دستگاه هاي اجرايي مشمول اعتبارات هزينه اي استاني
       مدارك مورد نياز
    • قانون بودجه ساليانه، دستورالعمل اجراي بودجه و تنظيم موافقتنامه هاي اعتبارات هزينه اي و تملك دارايي هاي سرمايه اي استاني ساليانه، قانون الحاق (2)، ضوابط اجرايي بودجه، ابلاغ اعتبارات هزينه اي از سوي سازمان برنامه و بودجه كشور به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، تهيه عملكرد سال‌هاي قبل اعتبارات هزينه اي دستگاه هاي اجرايي، تهيه مدل توزيع اعتبارات هزينه اي استاني
       متوسط مدت زمان ارائه خدمت
    • يك هفته
       ساعت ارائه خدمت
    • ساعت اداري
       تعداد بار مراجعه حضوري
    • دو بار
       هزينه ارائه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان
    • رايگان
       قوانين و مقررات خدمت
    • قانون بودجه، قانون برنامه ششم، قانون الحاق برخي مواد به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت (۲) ، دستور العمل و بخشنامه هاي مربوط به ضوابط اجرايي بودجه و خط مشي هاي تعيين شده از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور
       استعلام (فرآيند مشترك بين دستگاهي)
    • نياز به استعلام خاصي ندارد
       نحوه دسترسي به خدمت    
       مسئول ارائه خدمت
    •  
       پاسخ به سؤالات متداول
    • ۱-زمان مبادله موافقتنامه اعتبارات هزينه ايي چه زماني است؟ بعد از ابلاغ بودجه توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور انجام مي شود كه معمولا در خرداد ماه صورت مي گيرد

      ۲- در مبادله موافقتنامه اعتبارات هزينه ايي چه مواردي بايد رعايت گردد؟رعايت كليه قوانين و مقررات دستور العملها،ضوابط اجرايي بودجه و قانون بودجه الزامي است.

      ۳-نظارت بر عملكرد اعتبارات هزينه ايي دستگاههاي اجرايي به چه صورت است؟ سامانه سبا نظارت بودجه اي را بر عهده دارد كه اين سامانه همچنين اطلاعات نظارت بر عملكرد اعتبارات هزينه اي و منابع دستگاه هاي اجرايي را مديريت كرده و چگونگي اختصاص منابع مالي و نظارت بر عملكرد مالي آنها را از زوايا و ابعاد گوناگون تحت نظر قرارمي دهد

       مراحل گردش كار
    • 1- دريافت ابلاغ هزينه اي استان از سازمان برنامه و بودجه

      2- توزيع اعتبارات و تصويب اعتبارات هزينه اي بين دستگاه هاي اجرايي در شوراي برنامه ريزي و توسعه

      3-ابلاغ اعتبار هزينه اي به دستگاه هاي اجرايي

      4- دريافت پيشنويس موافقت نامه هاي هزينه اي دستگاه هاي اجرايي و ورود اطلاعات در سامانه سبا و مبادله موافقتنامه

      5- دريافت ابلاغ تخصيص هزينه اي استان و تشكيل جلسه كميته تخصيص

      6- ابلاغ تخصيص به دستگاه هاي اجرايي و ورود آن در سيستم

       نمودار مراحل دريافت خدمت(از ديد متقاضي خدمت)

     

              

     


    Powered by Tetis PORTAL