J
I
K
A
B
شنبه 21 تير 1399
16 ارديبهشت 1398 8:25:48
ميز خدمت الكترونيكي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان    

 

  • 10011776000    ارزيابي عملكرد سالانه دستگاه هاي اجرايي     
  •    نوع خدمت
    • خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي(G2G)
       شرح خدمت
    به منظور اجراي سياستهاي كلي برنامه هاي اصلاح نظام اداري، نقشه راه اصلاح نظام اداري و برنامه جامع اصلاح نظام اداري عملكرد دستگاه هاي اجرايي در ابعاد عمومي و اختصاصي پايش مي گردد
       مدارك مورد نياز
    • آمار و اطلاعات پايه نظام اداري بروزرساني شده دستگاه هاي اجرايي شامل ساختار، نيروي انساني، فناوري و راهبردها و برنامه هاي مصوب. مستندات عملكرد مندرج در سامانه مديريت عملكرد استان، گزارش هاي نظارتي موردي در طول سال
       متوسط مدت زمان ارائه خدمت
    • از طريق سامانه
       ساعت ارائه خدمت
    • به صورت بر خط از طريق سامانه همچنين همه روزه در ساعات اداري و در صورت لزوم (زمان ارزيابي – زمان جلسات و.).. در خارج از ساعت اداري
       تعداد بار مراجعه حضوري
    • در صورت نياز
       هزينه ارائه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان
    • رايگان
       قوانين و مقررات خدمت
    • سياستهاي ابلاغي مقام معظم رهبري در حوزه نظام اداري، قانون مديريت خدمات كشوري، قوانين برنامه هاي توسعه ، نقشه راه اصلاح نظام اداري و برنامه هاي عملياتي منتج از آن
       استعلام (فرآيند مشترك بين دستگاهي)
    • 1. حسابداري تعهدي (اداره كل اقتصاد و دارايي)

      2. سامانه تداركات الكترونيك دولت (وزارت صنعت معدن و تجارت)

      3. بهبود فضاي كسب و كار (اداره كل اقتصاد و دارايي)

      4. فضاي اداري در سامانه سادا (اداره كل اقتصاد دارايي)

      5. مديريت سبز (اداره كل محيط زيست)

      6. استقرار نظام جامع توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز (ستاد اقامه نماز)

      7. رسيدگي به شكايات مردمي در بستر سامد (دفتر بازرسي و مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري)

      8. مناسب سازي فضاهاي اداري جهت استفاده معلولين و جانبازان (اداره كل بهزيستي)

       نحوه دسترسي به خدمت    
       مسئول ارائه خدمت
    •  
       پاسخ به سؤالات متداول
    • 1. محل استقرار ميز خدمت در دستگاه چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟ با عنايت بر دستورالعمل ميز خدمت، تخصيص فضاي مناسب براي مراجعه ارباب رجوع با رعايت موارد مندرج در مصوبه " حقوق شهروندي در نظام اداري " به نحوي صورت بگيرد كه ارباب رجوع بتواند بدون نياز به مراجعه و پيگيري از واحدهاي مختلف دستگاه اجرايي و تنها از طريق ميز مذكور، خدمت يا پاسخ مورد نياز خود را دريافت نمايد.
       مراحل گردش كار
    • 1- ابلاغ شاخص هاي عمومي و اختصاصي ساليانه به دستگاههاي اجرايي

      2- ورود گزارشات خودارزيابي توسط دستگاههاي اجرايي

      3- ارزيابي دستگاههاي اجرايي بر اساس گزارشات خودارزيابي آنها

      4- تقدير از دستگاههاي برگزيده در جشنواره شهيد رجايي

       نمودار مراحل دريافت خدمت(از ديد متقاضي خدمت)

     

              

     


    Powered by Tetis PORTAL